The Last of Us Part 1 PC sürümüne beklenen büyük güncelleme nihayet geldi. Naughty Dog, oyun için yayınladığı 1.1.4 yaması ile AMD FSR 3.1 teknolojisini entegre etti. Bu yeni özellik, çözünürlük yükseltme ve kare üretimikonusunda önemli iyileştirmeler sağlıyor. İşte detaylar…
Yeni Güncellemeyle Gelen Yenilikler
AMD’nin FSR 3.1 teknolojisi, çözünürlük artırma ve kare üretimi konularında ciddi bir adım atıyor. Ancak, bu özellik yalnızca AMD’nin FSR teknolojisiyle uyumlu ve NVIDIA DLSS ya da Intel XeSS ile birlikte kullanılabilmesi mümkün değil. Bu güncelleme ile sadece FSR 3.1 desteği eklenmekle kalmıyor, aynı zamanda önceki sürümlerdeki grafik hataları da gideriliyor.
Grafik Sorunları Çözüldü
Özellikle önceki sürümlerde NVIDIA DLSS ve AMD FSR kullanılırken yaşanan bazı render hataları, oyuncular tarafından sıkça bildiriliyordu. Bu sorunlar, 1.1.4 yaması ile tamamen çözüldü. Ayrıca, güncelleme sırasında çözüm getirilen diğer spesifik sorunlar şunlardır:
- Üniversite bölgesindeki etkileşim hatası: Düşman varlığında, jeneratörle etkileşim sonrası yaşanan problemler düzeltildi.
- Güneş ışığı ve el feneri hatası: Otobüs durağı sahnesinde, güneş ışığının doğrudan yansıdığı alanlarda Joel’in el fenerinin yanlış aktif hale gelmesi düzeltildi.
Performans ve Stabilite İyileştirmeleri
Naughty Dog, oyuncuların geri bildirimlerine kulak vererek oyunun performansını ve stabilitesini daha da geliştirmek için düzenli olarak güncellemeler sunuyor. Oyun, kullanıcılar tarafından %77 olumlu geri bildirimle “çoğunlukla olumlu” olarak derecelendirildi.
Yeni AMD FSR 3.1 entegrasyonu, özellikle AMD kullanıcıları için oyunun görsel kalitesini ve performansını artırıyor. Bu güncellemeyle birlikte The Last of Us Part 1, oyuncularına daha akıcı ve kaliteli bir deneyim sunmayı vaat ediyor.